Kızlar 7 gün oldu doğum yapalı. Dün bebeğimin işitme testi vardı. Cocuk doktoru da kontrol etti vs. Maşallah herşeyimiz iyi. Doğduğunda az aglamıs az cıkmıs sesi. Bende fsrkettim kedi gibi kısık sesli boyle yenı dogan alışkın olduğumuz ağlamalar gibi degil. Dün kontroldede doktor sordu işte sesini ağlamasını. Benim yavrum sessiz Bir cocuk maşallah ama doktora kalsa Bi gosterirsin sesi acılmazsa dedi. Ne alakaysa anlamadm kafama taktım bende sizin bebeklerinz nasıl acaba.?