Geçen de dişim ağrıyor diye yazmıştım bilenler bilir muayene oldum film çekildi 20lik dişim çıkamadığı için ağrı olduğunu söylediler ve diş cerrahisine yönlendirdiler henüz randevu alamadım 182den randevu görünmüyor kim bilir ne zamana randevu alabilcem ve bu sürede ne yapcam bilmiyorum ayrıca diş çektirmeğe gittiğimde emzirdiğim için sütümü sağmalı mıyım sonrası için filan başına gelen var mı emzirirken diş çektiren anneler be yapmam gerek söylerse çok sevinirim sağolsun doktor ilgilenmediği için o kadar kalabalık ki randevum olmasına rağmen zor muayene oldum sonra da asistanı çıktı diş cerrahisine randevu alın yeşil alan oluşturuldu dedi