Bsr-ygt ben 4 aya kadar beyaz gürültüyle uyuttum,açar içeri giderdim ben yatağa geçene kadar o beyaz gürültüyle uyurdu,taa ki kafam atana kadar nefret etmiştim haşur huşur çocuğun tepesinde rahatsız olduğunu düşünmeye başladım çünkü son zamanlarda o sesle de kımıldamaya uyanmalara başlamıştı ve ses olmadan uyuttum inanır mısın epey uzun uyudu. Yani kendisi belli eder sesi istemediğini,zamanı vardır