Gulizartas Merhaba anneler biz 6 ay 23 günlük olduk diş belirtiler var ama hala dişimiz patlamadı tabiki zamanı var biliyorum, sizler ne zaman dişiniz çıktı belirtiler nelerdi? zor mu geçiyor? hadi sohbet edelim ❤️🦷🦷
bireylulannesi Gulizartas 8.ayında çıktı canım alttan iki tane şu an 9,5 aylık ve sanırım üsttekiler geliyor 🥰
Nuraydmr Gulizartas bebeğimin dişi 5 aylık şuan ve alttan 2 tane çıktı. 3. de yolda galiba çook sancılı geçiyor sürekli ağlıyor yavrum. 😢
Songena19 Valla 6.ayda salyasi ara ara ateşi oluyordu 37.5i geçmiyordu ateşi bu süreç 11.aya kadar devam etti ilk disini 11.ayda çıkardı kızım dış cikardiktan sonra baya huysuz bir bebek oldu kızım
MoRella Gulizartas Başlığa göre cevap veriyorum. Benim ilk dişim 8 aylıkken çıkmış. Annem öyle anlatırdı 😁
Anonim11 Gulizartas 5,5 aylıkken 6,5 aylıkken ve 9 aylıkken,şu an 3 dişimiz var sanırım 4.gelmek üzere alt 2 üst 1🤗
Mom54554 Gulizartas 6 aylıkken çıkmıştı 😍köpek dişleri hariç tüm dişlerini normal atlatmıştık . En zor köpek dişleri oldu
Visnelivotka Gulizartas Bebekten bebeğe değişiyor o durum benim oğlum sadece huzursuzluk çok yaşadı o kadar 5 aylıkken çıkarttı ilk dişini şu an 7 aylık 3 tane dişi var
Zeynepbahar91 Gulizartas 7bucuk aylik cikti. Ama o cikarana kadar ben 32 disimi tekrar cikardim. 15 aylik oldu donem donem devam ediypr.