Bebek61 uyukusu iyi akşam yatar sabah kalkar gün içinde de uyur iştah sorunumuz var sadece hiç birsey yemiyor çoçuk doktoru yazdı versem mi vermesem mi bilmiyorum beyninde falan hasar bıraktınız yazmışlar böyle şeyler okuyunca kuşkuya düşüyor insan çoçuğuna zararı olcak şeyler vermek istemiyor vermesem bir hafta sonra kontrole gel dedi içirmedim desem niye içirmedin diyecek içirsem bi faydasını görmesem belki daha güçlü bi şurupmu verecek bilmiyorum