Tftmnr kürtajdan ben de aşırı korkardım ilk gebeliğim düşükle sonuçlanınca mecburen olmuştum, ama siz sedyeye yatar yatmaz daha ne olduğunu anlamadan uyutuluyorsunuz uyandığınızda da hiç anlamıyorsunuz bitmiş oluyor, ben sadece bel ağrısı çok yaşadım çünkü normalde de belim çok ağrırdı, ağrı kesici falan almıştım zaten geçiyor toparlanıyor insan çabucak, Ankarada yaşıyorsanız op. Dr aşkın evren güler hocaya da bi görünün derim, çok geçmiş olsun