Zolizo Arkadaşlar ankarada herhangi bir devlet hastanesinde iyi bir kadın doğum doktoru arıyorum. Doktorundan memnun olanlar, gerçekten iyi olduğunu düşünenler lütfen isim verebilir misiniz?
Kerem1234 Zolizo bn şehir hastanesi ne gittim ama onun dışında Gülhane eğitim ve araştırma hastanesi ve Dr. Nafiz körez de de iyi doktorlar var
[silindi] Zolizo gata da Mustafa ozturk kontrollerin ve doğumu kendisi yaptı cok ilgili ve mükemmel bir hekim
3MelekAnnesi3 Zolizo Ben hep Gülhane hastanesine gittim 2 oglum da da kime gitsem ccok güzel ilgilendi
3MelekAnnesi3 [silindi] 5 ay önce riskli sezeryan dogumumu o yaptırdı hastane sadece ona güvendi hayati risk vardı ve muhteşem calıstı gercekten harika Bi insan
[silindi] 3MelekAnnesi3 can hocadır doğuma girerken bile sakinlestirdi tüm kontrollerimde asiri titiz ilgiliydi. Doğum sonrası da aynı şekilde.❤
3MelekAnnesi3 [silindi] evet gercekten öyle benim için gece kalktı geldi evinden normalde sabah 8 de sezeryan olacaktım gece sancı cıkınca 4 bucukta aldılar acil Allah razı olsun bin kere 31 aralıkta da spriali mi taktırdım asistanı taktı ama kendisinde odadaydı tekrar sohbet etme imkanım oldu bu ay sonunda kontrol ie gitcem ama henüz randevu bulamadım 😔