Kızlar doğal gaz bu sene çok pahalli oldu geçen sene çoğu ev çekti benim oturduğum evde yok doğal gaz çekmeyi düşünüyoruz eve evim dışarıdan daha soğuk 🥶🥶 bebeğim var çok üşüyoruz yaaa elektrikli petek açıyorum bide klimayı ama elektrik faturası kıyamet gibi … Doğal gazı taksitle çekme imkanımız var mı bir kaç aya yayarak