Sukraneren inanın bu durum gece emen her bebek için geçerli. İki yöntem var birincisi azaltarak kesmek ikincisi birden kesmek. Ben kafası karışmasın diye bir gece de kestim. Gündüz anlattım artık memeler gece uyuycak süt birikcek bu yüzden artık sabahları istediğin kadar emceksin ama gece yok diye. Sürekli bunu anlattım. Gece de memelerin üstünü örttük iyi geceler dedik uyuduk. Gece kalktı ve ağladı tabiki. Kucağıma aldım sakinleştrdim memeler uyuyo annecim daha sabah olmadı dedim. 4-5 kere kalktı. 2.gün daha az kalktı. 3 günde hallettik. Szin tutarlı olmanız önemli. Bebeğe de bu geçişi travmasız sakince anlatarak yaşatmalısınız. Alışana kadar biraz yıpratıcı olabiliyo bu süreç ama hem sizin hem bebeğinizin uyku kalitesi için çok önemli