Merhaba hanimlar 2 buçuk aylık bir kızım var. Normalde her 3 saatte bir mama veriyorum tabi bazen yarim saat oynamalar olabiliyor. Bir haftadir kızım her mama saatinde aglama krizine giriyor ve cok zor bir sekilde mamasini yediriyorum. Gündüz cok yorgun düştügu icin kendisine zaman vermek istiyorum ve 3.5-4 saat sonra mama vermek istiyorum ama bu defa da ben yorgunluktan uyuyakaliyorum 4 bucuk saati buluyor mama araligi. Sizce illa 3 saatte bir beslenmeli mi bu durumda ? Kendisi uyanip aglamiyor ben uyandirip veriyorum. Ve kendisi bir haftadir yemesi gereken mama miktarini yemiyor. Gurbetteyim gece Gündüz tek bakiyorum bebegime ve yorgun dusuyorum uyuyakaliyorum sonrasinda da cok vicdan yapiyorum bebegimi ac biraktim diye.