Merhaba anneler.. bebeğim 1 ay 20 günlük.. fakat süt vermiyorum.. 2 hafta içti sonra sütüm kesildi bazı sebeplerden dolayı.. ama şuan Meme sallantısı gibi bir durum var sizdede öyle oldumu? Yumuşacık ve çok sallantı gibiler eskisi gibi olurmu yada napmam lazım? Eşim böyle şeyleri sevmez bende çok tedirgin oldum açıkcası.. sütümde durdu artık neden düzelmiyo bilmiyorum.. yardım ederseniz sevinirim😐Ameliyyat bile düşünüyorum artk .