Kızlar bebeğim 40 günlük dünden beri memede çok ağlıyor karnı aç emzirmeye çalışıyorum hatta sütüm tazyikli diye biraz sağıp sonra meme veriyorum ama iki dakika emip kendini geri atıp ağmaya başlıyor ve sütüm fazla diye sağım yapıp arada biberonla veriyordum o mu etkiledi diye düşünüyorum önerileriniz var mı neler yapabilirim tekrar emmesi için