Elifdh Merhaba arkadaşlar ek gıdaya başlıyoruz. bebeğime bugün ilk kez yoğurt tattırıcam peki emzirdikten önce mi sonra mı tattır malıyım. Farkeder mi?
Elifiknr Elifdh kulaktan dolma bi yerde duymuştum emzirdikten sonra verme yogurdu midesi taş gibi olur demişlerdi ne kadar doğru bilmiyorum ama paylaşmak istedim sizinlede
ilkgozagrimmm Elifdh Bütün ek gıdaları emzirdikten sonra verin. Emzirmeden önce verince bu kez de emmek istemeyip sadece yemek istiyorlar.
Elifdh ilkgozagrimmm teşekkür ederim valla kafam karışmıştı iyice bi de ilk olunca insan heyecan yapıyo ☺️
Miraaa123 Elifdh ben ek gıdaya başladığım zaman bebeğim sabah kalktığı zaman emzirirdim aradan bir bir buçuk saat sonra da tadımı yaptırırdım canım bi sıkıntı olmadı yedi hep bende takip ettiğim tecrübeli kişilerden görmüştüm genelde böyle veriyorlar
emirinannesi3434 Elifdh ben YouTube osman gönülal diye bi çocuk doktoru var onu takip ediyorum . Ek gıda tadımlarda bebeğiniz ne çok aç ne de tok olsun diyor yani eözirin doysun 1 saat sonra yoğurt verin. Ben geçen hafta başladım bu 2.hafta hiç bir sorun yaşamadım
sonlafsokucu Yarı açlık olması gerekiyor. Ne çok aç olacak nede çok tok. Atıyorum 3 saatte bir emiyorsa önce emzirin, 1 buçuk saat sonra tadım yaptırın. Zaman geçtikçe bebeğinizle beraber düzene oturacak zaten bu döngü