Kgg28 Kızlar bebeğim 21 günlük meme de baya durup emmek istiyor arada atıyor sonra aranıyor tekrar veriyorum bende bi süresi olmalı mı siz nasıl yapıyorsunuz ?? Bi de tam boşaltanıyor galiba göğsümü sağıp biberonda versem bazı öğünlerinde kafası karışır mı
Sznmre Kgg28 ah canım minicik 🤩 seni istiyodur kokunu 😻 herşeye yabancılar tek bildikleri emmek ağlamak ve senin kokun 15-20 dk bi menede 15-20 dk bi memede tutuyodum ben
RiverandSun Kgg28 biberona hiç girme istersen sonra lıkır lıkır ordan çekip memeye küsüyolar. Sütün kalıyorsa sağıp EDS ile verebilirsin. Youtube ta videolar var ordan izlersen çok kolay. Ben ilk 3 ay o şekilde verdim kalan sütü sağıp. Sonra biberona geçtik zaten ama çok küçükken verince memeyi almıyorlar sonra
Cgdmltr93 Kgg28 bu zamanda üretilen süt bebeğe fazla geliyor 2-3 ay düzensiz süt üretimi oluyor sağıp dolaba atabilirsiniz. Biberonla vermeyin o mutlaka doyuyordur
Kgg28 Bende çift göğüs emzirmeye başladım 🤣bakayım aranınca kıyamıyorum veriyorum yani doyuyorsa bi de göğsümü tam boşaltınca sorun yok tabi biberonla da sağıp verdiğim oldu göğsümü almaya devam etti bundan sonra red etmez heralde
Gnssn 1.2 ay mememde yapışık durdu resmen kızım. Çabuk yoruluyorlar dinlene dinlene emer, henüz acemilik çeker emme konusunda kısa sürede karnını doyuramaz, seni istediği için de emmek isteyebilir. Biberondan sonra meme reddi yaşayanlar var bilemedim
Kgg28 Mesela emdi şuna bıraktı aka göğsüm tam boşalmadı devam etmeliyim mi emzirmeye damlıyor sütüm hala diğer göğsümü de daha vermedim ??
bchsnt Bence sagmayin yorulup bırakıyorsun sık sık emzirin daha çok küçük oğlum da ilk ay böyleydi. Devamlı memedeydi çok normal sağıp da hiç biberona alıştırmayin bence
Kgg28 Cgdmltr93 birkaç gündür sağıp ara da öyle veriyorum tam aldığını göreyim diye red etmedi göğsümü ama bi korkum da var tabi sağınca rahatlıyor göğüslerim çocuk uyanınca da emziriyorum sağmadığım göğsümü
RiverandSun Kgg28 evet aynen. Ahh şimdide memeyi bırakmıyor cadı. Sabaha kadar canı sıkıldıkça sinirlenince sıkılınca hep meme. Açlıktan değil çünkü artık baya ek gıda alıyor.
Cgdmltr93 Kgg28 şuan göğsünüz 100-150 CC sütte üretebilir. Bebeğinizin midesi 60 CC. Boşaltamaz ki.. siz sürekli emzirin. Bir de kilo alımına bakın. Biberonla vermenize gerek yok.