Bebeğim 1 aylık gittikç büyüyen bir egzaması var bezini değiştirdik pişik kremini değiştirdik doktoruna medikal kremde yazdırdık hepsini sürüyoruz ama iyileşmiyor yaşayan herhangi bir üründen fayda görwn var mı ? Bu arada bezde sleepyden primaha geçtim pişik kreminde musteladan sebamede(doktor önerdi)