Herkesin kendine göre usülü vardır mutlaka, ben sutu kaynatıp bıraz sogumaya alıyorum sonra bır ıkı kasık yogurda sıcak sutten bırkac kasık ekleyıp calkalıyrm. Yogurdu sütün birkaç yerıne bosaltıp her koydugum yerde az kasık gezdırıyrm dagılsın dıye, cok hafıfce. Etrafına ınce bı havlu tarzı bez sarıp ustune suzgec koyuyorum toz gırmesın dıye de uzerıne yogurt peynır ıcın tülbent tarzı bezım var onu atıyrm.3-4 saat sonra dolaba alıyrm cok bekletmem beklerse ekşi oluyor dıger turlu tatlı oluyor. Bır de sıcaklıgı onemlı dıyorlar ama ınanın ben elı yakacak sıcaklıkla mayalıyrm hep. Parmagıbinızı koyun 10 sanıye bekleyın dıyorlar ama benim için max 5 sanıyedır bu bazen 3 sanıye bıle oluyor ustu acık oldugu ıcın cok sarmadıgım ıcın zaten soguyor bı sure sonra. Yazın havlu da sarmam aynı sekılde yapıp. Kısın sarıyorum ama oyle yogun bır sarma degıl