Msl- Kızım 3 ay 15 günlük. Dün göz kontrolüne gittik bir sıkıntı olmadığını söyledi doktor. Ama dün akşamdan beri sol gözü yaşarıyor ve çapaklanıyor. Başına gelen oldu mu ? Geldiyse ne yaptınız bilgilendirir misiniz?
Ayca77 Msl- bebeğinizin pamuklu mendilini ütüyle ısıtıp gözünü yavaşça silin, geçmezse eğer doktorumuz bize genta göz damlasını önermişti bi kere damlattığımızda akşama doğru geçmişti ☺️
SedaKrmn Evet canım benim kızım doğduğunda onda da oluyordu aynı şey temiz bir bezi kaynamış suyla ıslatıp sil sürekli doktorumuz söylemişti umarım geçer 😊