Karnı doymuyodur canım muhtemelen.O zamanlarda deliksiz uyuması ,hatta sizin emmesi ıcın zorla uyandırmanız lazım.Sütün çok olması doyurucu olduğu anlamına gelmiyor dıye biliyorum ,anne sütü yağlı değilse doyurucu olmuyor .Sütü çok olup doymayan kilo almayan bebekler var.