Mdmd Her kıyafet giydirmem işkence resmen.. Üzerini çıkardığımda o kadar mutlu ki ama iş giydirmeye gelince basıyor çığlığı. Giydirirken kolunu kafasını acitacagim diye çok korkuyorum ve uzun süre sakinlesmiyor üzerini giydirdim diye😔 Yazın tamam açıyorum ama kış vakti öyle bir imkanım da yok. Herkesin mi çocuğu böyle sıcağı hiç sevmiyor oda sicak olunca uyumuyor bile ..
BabyYoda Mdmd Kaç aylık? Benimki de aynı. Şarkılarla cee eeelerle güldüre güldüre değiştiriyorum üstünü
Mommysharkdoodoodoodoo Bebeklerin geneli giyinmekten hoşlanmaz. Kaç aylık bebeğiniz ona göre size kendi yöntemimi söyleyeyim
Gokalbim Mdmd Benim 4 aylık bebeğim var ağlıyor altını bir açıyorum direk gülücükler saçıyor çıplak kalınca hiç sorun yok ama giydirince basıyor çığlığı her üstünü giydirmem işkence şaklaban gibi hareketlerle giyduriyorm 🤣
JaneEyre Gun icerisinde sık sık serbest birakiyorum. bazen bezini aliyorum zibinla etrafta geziniyor 10 -15 dakika hevesini alsin istiyorum. Bu konuda zitlastigimda daha cok zorluk cikariyor bebegim. bunu yaptigimda mutlu oluyor ve sonrasinda giydirme evresi benim icinde kolaylik oluyor..☺️
Mommysharkdoodoodoodoo Mdmd daha küçükmüş anlamayabilir oğlumun eli nerdeee diyordum ben kolu çıkarıp aaa burdaymııış diyordum mesela.
Karanimmmm Mdmd bizimkide 8,5 aylık aynı öyle, büyüyünce alışır dıyordum ama yorumlarda 19,21 aylık yazanları görünce, böyle devam edicek diye korkmuyor değilim. 🤷🏻♀️
mucizem_200921 Mdmd ah benim kayınbabamda hep söyler çocuk giyinmeyi sevmiyor çıplak seviyor diyip soyuyor çok büyğk tepki gösterdim bebek ztn giyindikleri zmn bezini değiştirdiğin zmn ağlar bu onların doğasında vsr benimki giydirene kadar ölüyoruz yani bunlar ara ara dönemlerde olur normldir sakın öyle düşünüp çıplak brkma beyinleri herşeyi kaydediyor sonra zapt edemezsm
Ekvatoral Mdmd 7 aylığız biz de öyle özellikle üst kısmı zor oluyor. Şimdilik küçük olunca bir şekilde mücadeleyi kazanıyorum
Yica Mdmd ayna karşısında giydirmeyi deneyebilirsiniz. Yavaş ve sakince yapacağınız adımları anlatarak ve neden yaptığınızı da açıklarsanız biraz sakinlesebilir. Benim bebeğimde giyinirken kıyameti kopariyordu böyle çözüm buldum ayna karsisinda giyiniyorum