En iyisi diye bir şey yok oğlum 2,5 yaşında her mamayı denedik tecrübe ettik mamayı bebek seçer. Bir süre similac kullandık şimdi sma kullanıyorum. Çok önceden evolvia kullandım uzun süre sonra Bebelac golda geçtim. Oğlum mamayı reddetmeye başladığında hep marka değiştirdim. Kilo alımı önemli aylık alması gereken kiloyu alıyorsa ve kaka durumu normalse o mama bebeğinize yarıyordur.