Kızlar merhaba, 3 ay 17 günlük bebeğim var. Eşim geçen hafta covid oldu ben bebeği alıp annemlere gittim onda belirti başlayınca. Günlerdir gayet iyiydim eşimden 5gün sonra da ben pozitif çıktım. Annemleri riske atmamak için evime geri geldim. Eşim de ben de baya hastayız . Bebeğime maskeyle bakıyorum sizce ona geçmiş midir ? Nasıl atlatacağız bu süreci var mı yaşayan ?