Bebeğim 2,5 aylık 7,5 kilo 3 numara bez kullanıyordum tam bez bölgelerinde özellikle sağ tarafta morarma farkettim 🙄 bez mi küçük geldi fazla sıkmış olabilirmiyim ama ne kadar sıkı olabilirKi morarıcak kadar ve kontrol de ediyorum sıkı gelmiyor 🙄 cuma günü 2 ay aşımızı olduk o etkilemişmidir bide gazını çıkartacağım zaman kolumun üzerine oturtur gibi tutuyorum kalçasına bi baskı oluyo haliyle ondan mı ki diyorum 😑şimdi 4 numara beze geçtim bide o şekilde deneyeceğim 😑doktor ayak tırnaklarında morarma vs olmazsa sorun yok dedi ama ne biliyim 😔 aranızda bu durumla karşılaşan var mı