Ya benim kızım da ğç dört gündür aynı. 2 yaş 18 günlüğüz. Bi iki kere normal şekilde kalkardı bazen hiç kalkmazdı. Ama son günlerde bu şekilde ağlayarak uyanıyo ve geri yatırdığımda hnaında ayrılıyorjm 5 dk sonra tekrar aglama. Sebebini inan bende çözebilmiş değilim çözen biri bana da yardımcı olabilir mi 😢