Esto24 Bebegim dün aşı oldu vurunurken çok yaygara çıkarmadı hemen sakinleşti hiç ağlamadı bile eve geldik hiç huzursuzlanmadı ateşi çıkmadı gecede çok güzel uyudu acaba aşı tutmadı mı olabilir mi öyle bişey
Teemo07 Esto24 ne güzel işte. Yan etki yapmamış. Bizim de ilk bacakta ağlamadı 2.bacakta canı yandı agladı. Ama o gun hiç ateş huysuzluk vs olmadı..
Esto24 Purpura26 yok zaten diğer aşılarında da ateşi çıkmadı ama bu aşıyı hiç burunmamış gibi hiç bi değişiklik olmadı diğerlerinde huzursuzlanırdı ağlardı şükür bişey olmadı tabi ki aşı tutmadı diye bişey var mı onu da bilmiyorum gerçi ama hiç etkilnemeyince normal mi dedim çünkü baya korkuyodum