Bütün gün hiçbir şey vermesem bana mısın demez 2 haftadır falan böyle mama bile içmiyor içmek istemiyor uyurken iciriyorum anca. Ek gida asla yemek istemiyor böyle değildi birden oldu. Keyfi yerinde bütün gün enerjik ama yemiyor çok üzülüyorum. Hem kaşık hemde eliyle kendi yiyebileceği şeyler hazırlıyorum ama asla yemiyor. Ağzını kitliyor bağırıyor hiç ısrar etmiyorum iyice nefret etmesin diye ama artık bittim gerçekten çok zor her hazırladığım şey olduğu gibi çöpe gidiyor bana akıl verin nolur ne yapmam lazım