Habibeee1 2 aylık taze bir anneyim.Daha öncede bununla ilgili yorum yapmıstım başka postlara.. 58 ile hamile kaldım 76 ile doğuma girdim .5 gün sonra 70 e düştüm, 1 ay sonra 65 olmuştum. Ve göbeğim çok az kalmıstı.Ben gece tayt korse , gündüz ayrem korse taktım.Ve bunu sadece 1 hafta denedim.Şuan kızım 2 ay 7 günlük, kilom 62 ve göbeğim yok neredeyse.