Kızım 5 aylık işe başladığım için mama-meme olarak ilerliyoruz memeyi hiç istemiyor kıyamet kopartıyor hele sol göğsüm ona düşman gibi hiç almıyor sadece geceleri onda bile solu hemen bırakıyor başından geçen yardımcı olabilicek bir arkadaş varsa çok sevinirim
( instagramda emzirme danışmanı dilruba hanım var ona yazdım bana 3-4 gün emzirmemi sadece gece vermemi memeyi unutturmamı söyledi bu süreçtede normal değil kaşık biberon kullan dedi normal biberon kullanıyorduk ) başına gelen atlatan nasıl atlattıysa yazarsa sevirim 👋🏻