Ben maske takmıştım çok kucağıma almamıştım ellerimi hep yıkadım odasını havalandırdım sağlık ocağı ilaç yazmamıştı Emziriyorum diye git nane limon iç dedi😅 bende portakal elma ayva ne varsa hep attım içine öyle kaynattım ve beni iyileştirdi bebeğime bulaştırmadan. Geçmiş olsun 🤗