Canss588 üç aylık bebeğim var sürekli emzik bıraktırma yöntemlerini araştırıyorum ama cesaret edip yapamıyorum 4. Ay atağını bekliyorum emzikle atlatalım sonrasında bende sabredip bi cesaret deneyeceğim inşallah Allahtan sabır diliyorum size gerçekten zormuş şuanki durumunuz ama bir hafta hiç azımsanacak bir zaman değil güzel sabretmişsiniz bir kaç gün daha sabredin onun iyiliği ve sağlığı için