Ben de ağır bi soğuk algınlığı yaşıyorum şu an. Sütümde ciddi bi azalma farketmedim ama sabahları benim de dolu dolu olmuyor. Sık emzirin ben bebeğimin aç olmadığımı bilsem de her saat emziriyorum. Bu sayede süt kanallarını uyarmış olursunuz. Telaş yapmayın. Bol su için. Sütün azalması bebeğinizin ihtiyacı doğrultusunda da olabilir. Benim de bebeğim ek gıdaya geçince sütümde azalma olmuştu. Şu an 7 aylık. Ek gıda aldığı için aldığı süt miktarında ister istemez azalma oluyor.