zaydn Hasta olmuşum burnum akıyor hapşırma var bademciklerim şişti bebeğim 1.5 aylık mecbur alıyorum emziriyorum uyutuyorum acaba bulaşır mi ne yapsam
Yusaydef zaydn o dert şuan bende de var korkarak alıyorum 😣 maske takıyorum ama ne gibi faydası olur bilmiyorum
Gulumseyememdedim zaydn hasta olduğumda doktora sormuştum sen hastalığını farketmeden önce ona geçmiştir zaten demişti inşallah hasta olmaz bebişler ya size de geçmiş olsun 🙏
BAL_EVLAT16 zaydn Geçen gün bende sizin gibiydim ertesi gün kızıma da bulaştı yani ilaki temas oluyo ama siz çok yaklaşmayın maske takın yanında
Gulumseyememdedim Daha çok küçük olduğu için evde bir şey yapılır mı bilemiyorum canım doktora götürmen daha iyi olur çok geçmiş olsun 😞