Yagmurtekin Aşının huysuzluğu ve ateşi ne zaman geçiyor 2 kere calpol verdim ama çıkıyor yine,bir de bir huysuz bir huysuz anlatamam. Anamı ağlattı bu saat oldu uyku yok hâlâ
Ezzey Yagmurtekin biz en son bexsero yaptırdık. Aşıdan sonra ateş oldu calpol verdim 2 gün huysuzluk uykusuzluk derken bi baktım ki diş çıkarmış. Doktorumuz ateş yapar dememişti. İlk doz bexsero aşısında da ateş olmamıştı. Bu yüzden ben dişe bağladım. Geçmiş olsun
SetenayCo Yaklaşık 2 gün sürer. Bazı bebeklerde yorgunluk, halsizlik bazılarında huysuzluk yapar. Geçmiş olsun, miniğinizi sağlıkla büyütün 😊
Ezzey Yagmurtekin olabilir B tipi aşılarda 4 saat arayla verilmesi gerekiyor diye okudum bir doktorun sayfasında. Çok geçmiş olsun