Mbnl merhabalar, bizim de böyleydi uzun bir süre. Sadece her yere tırmanmak, tv’ye ulaşıp sallamak, masa üstüne çıkıp avizeyi sallamak gibi hobileri vardı🥲 hatta endişe etmeye başlamıştım, acaba dikkat süresinde bir sıkıntı mı var, hiperaktivite başlangıcı mı var vs diye. Şu an da 21 aylık. Artık oyuncaklarıyla oynama süresi önemli ölçüde uzadı. Genellikle lego, puzzle, bultak gibi oyuncakları seviyor. Kendi başına oynamayı öğrendi. Uğraşı ve çaba gerektiren oyuncakları seviyor. Tabii her bebek gibi yine tencere tava, vileda, süpürge gibi şeylere ilgisi çok. Evin içinde bizim uğraştığımız şeylere daha çok ilgi göstermesi normal haliyle.
Sizin aylarınızda daha tek başına oyun oynamayı istememesi normal. Oyun kurup biraz oynayıp, ona bırakın yanından ayrılmadan. İlgisi dağıldığında başka oyun kurun. Zaman içinde kendi kendine oyun kurmayı öğrenevek.
Bir de dokulu ve hareketli kitaplar çok ilgisini çekiyor bizimkinin hala. Bolca çeşitli kitaplar edinebilirsiniz.