Ebru2022 3 saat çok uzun süre. 1 en fazla 1.5 saatte bir emzirmek gerekiyor. Çocuk emdikçe çişiyle sarılığı atıcak. Bezini aç, ıslal mendil değdir, toplularını sık azcık canı acıcak ama onun iyiliği için. Sarılığı olduğu için daha uzun uyuyorlar. Hepimiz yaşadık yeni doğan sarılığını. Uyanıp iyi beslenmezse yükselir. Hastaneye yatırıyorlar bu sefer daha zor oluyor. En iyisi bir şekilde uyandırmak