Mom00 GYKK ayni durumdayim cok fena hissettik 6 aylik oglum bu saat oldu hala uyumadi hissetti sanirim hepimize gecmis olsun
Aselduru88 GYKK kayseri de oturuyorum melikgazi de ama şuan şehir hastahanesinde yatıyoruz kızımla tam daldı böyle bir sallanma yok kostum kızımın yanina bağırdım yandaki yatan arkadaş ta ağlayarak bagirdi çok kötüydü hemşireler bağırdı herkes sakın olsun diye ama mümkün değil olamadık
Ardenege38 Prensesannesi1234 artcılar oluyor cok kötüydü biz arabayla turlayıp geldik ama ne fayda bende cok korkuyorum cok kötüydü
birkupalatte GYKK Ben İstanbul’dan taşındım buraya. Depreme çocukluğumdan beri alışkın olduğumdan beni etkilemedi
Deletedmom_21 Ya ilk ben rüzgar ugultusu gibi ses duydum dedim ruzgar cıktı herhalde sonra duvardan cat sesi geldi dolap dan da gelince anladim daha uyunadim
Elif1150Ecem 😥😥🤲🏻🤲🏻 Rabbim korusun kollasin 🤲🏻 herkesi.. Merkez üssü Sarıoğlan da olmuş, çevre illerde hissetmiş , Rabbim yaşatmasın bir daha…
Ahmetinannesi668 Çok geçmiş olsun herkese Aksaray da hissettik korkudan uyuyamıyorum bende son depremlerden bakarsanız 4 buçukta gene olmuş
Hilalrkmn GYKK rabbim bidaha yasatmasin cok kötüydü napacagimi bilemedm su an bebegimi salliyorum ama uyumuyor deprem aninda uyanmadi ama.sonradan uyandi hisseti heralde yvrum uyumuyr smdide gerci bnimde gram uykum yok korkudan yatamiyorumda