Gzdnz58 bunu postuma yazmıştım
Kızlar aranızda meme reddi yaşayan varmı bilmiyorum ama size bi tavsiye ile geldim. Bi çok kişiye fikir verdim burdan da yazayım belli gören olur. Benim bebeğim 2günlükkken hastanede mememi almadı tiksinir gibi davrandı. Bu yüzden Yoğun bakımda kaldı 10 gün orda beslendi sonda 6. Günden sonra beni çağırdılar gel emzir unutmasın kokunu diye zaten hergün süt götürüyordum. Gittim 3 gün güzel emdi 4. Ve son hiç memeyi ağzına bile sürmedi sürekli itti ağladı o emmeyince taburcu etmediler, son çare verin çocuğu evde sağar veririm mama veririm dedim bari emzirme danışmanına git dediler, Taburcu istedim, eve geldim ilk gün sağdım verdim mama verdim zaten sütüm yetmiyordu sonra aklıma göğüs ucu silikonu geldi anneme hemen al dedim 😁 aklımı seveyim kızım şuan 1ay 20günlük silikonsuz emmiyor yara da olmadı çok şükür 😁