Benim kızım da yarın tam 2 aylık olacak zeka kartlarına başladık, şarkı söylüyorum ona elleriyle ayaklarıyla ritim tutuyor çok eğlenceli oluyor, ben de bulduğum şeylere dokundurmaya koklatmaya çalışıyorum mesela domatesi koklattım suratını astı çileği koklattım hoşuna gitti, bir buçuk haftadır falan 10 dakikada olsa oyun halısında iyi vakit geçiriyor, yeni çıngıraklar alıcam bir de bebekler için olan kitaplar var şimdi onları araştırıyorum iyi olanını alıcam