mervewy1 Arkadaşlar bebeğimin 4 aylık aşısı 1 gün kaçmış 18i biliyordum 17siymis yazmamışlar da 1 gün aşı günü kaçırılırsa bisi olur mu çok telaşlandım suan
Honki_Ponki mervewy1 bişiy olmaz korkma bir günden iki gün den felan benimde 1 yas asısı 1hafta gecti hiç bir sey olmadı yani ebem sıkıntı yok merak etme demişti
pieceoflife mervewy1 28 günden erken olmadığı sürece sıkıntı yok. Aşıların aralarındaki süre önemli. Ya aynı anda ya da en az 28 gün arayla yapılır aşılar. Gecikmesi sıkıntı olmaz asla.