Esraa-miros Kızlar atak dönemine mi girdik nedir. Saatte bir emen çocuk bugün 2 saatte bir 5 dk falan emiyo sürekli mız mız ağlıyo. Yani istekli emmiyo bende dolaptan süt çıkartp veriyorum hep .sizler ne sıklıkla emziriyosunuz 3 aylık bebekleri olan anneler 🙏🏻
milenka Esraa-miros dört aya 10 gün kala bizde reddetme başlamıştı. Zorla hatta savaşarak emziriyordum. Şimdi 5aylik oldu. 4 ay 5 günlükken geçmişti. Belki sizde atak haftasina erken girmissinizdir
Canss3535 Esraa-miros atak haftasindayz bizde de meme reddi oluyor o an zorlamıyorum evi gezdiriyorum Bi 10 dk oyaliyorum tekrar veriyorum alıyor zorlayjnca hiç istemz diye dusunuyorum
newmomdady Esraa-miros valla canm benim pasam 5 ay 25 günlük bebegim dogdugundan beri 1 aydir göğsümü uzun emiyo ondan önceleri göğüs ucum yaraydi mantar olmustu tabi billiyodum oyuzden emme suresi 2 dakkayi bulmuyodu cok şükür 1 aydir emiyo tabi sansina süt yetmiyo artik
Seymaemre-asya34 Esraa-miros aynıyız Ekim’de mi doğdu emmiyor emerken agliyr mama verrme dedi Dr sağıp anne sütü vercem
Esraa-miros Seymaemre-asya34 evet canım ekim 6 doğumlu yok hiç mama verme hele ki biberonla kesinlikle. Biliyorum bu dönemleri geçici eninde sonunda yine memeye dönüyo. Ben sağdığım sütleri kaşıkla veriyorum
Seymaemre-asya34 Esraa-miros dokrrumzda mama önermesi anne sütü varken dedi sağıp biberonla mecbur vercem artık sadece solumu onu emmiyor doymuyor galiba sıkıyor kendini ağlayr gelmyr dye galiba
Esraa-miros Ya bide damakları kaşınıyo olabilir mi 2 gündür kolumu elimi parmağımı damağıyla sıkarak emmeye calısıyo
Seymaemre-asya34 Esraa-miros verdim 2 defa cam biberon almadı wee süt sagmanin biberonunu ile verdim içti sol gogsum sissin süt gelsn diye sağcam artık snra vermem zaten yine emzrcem şuan alismadi biberona
Esraa-miros Seymaemre-asya34 süt sağma. Makinen elektrikli mi manuel mi.şey icin soruyorum. Manuel kullanıyorum ben çok zor sağımı az az geliyo. Göğsüm şiş süt var aslında ama acaba elektriklinin cekim gücü daha mı iyi o yüzden soruyorum