Elanurrerarslan ben olsam olmuyorsa olmuyor demek icin biraz daha denerdim. Mutlaka bütçe ayırıp bir emzirme danışmanı bulurdum. Bebeginuz daha cok küçük, sütüm yetmiyor deyip pes etmeyin hemen. Mama meme devam edin tabi ama sütünüzü arttırmanın yollarina bakmantan da vazgecmeyin. İnsan bilmeden bir sürü hata yapabiliyor bu dönemde. O yüzden mutlaka üçüncü bir göz olacak, eger varsa bir hata düzeltecek bir danisman cok yardımcı olacaktir