Fadime2314 4 ay 7 günlük bir Küçümen’im var. 2.5 aylıktan beri aynı rutini uygularız, bir sıkıntı çıkmıyor eğer bir problemi yoksa çok şükür :)
Ben gündüz-akşam olabildiğince emziriyorum, doymadığı zaman mama veriyorum. Gece uykusuna geçişte ve gece mama veriyorum.
Saat 10′da emzirir (yetmediyse mama 90 ml) anakucağında uyur.
Saat 12′de alıp odamıza götürürüm. Önce mamasını (150 ml) içirir, gazını çıkarırım. Sonra bezini değiştirir, bel-kasık-bacak-ayaklarına bebe yağıyla masaj yaparım. Sonra giydirir, kucağıma alır biraz öper koklarım uykusunu açmadan. Sonra beşiğine koyarım.
Saat 3-4 gibi uyanır yine mama (150 ml) veririm. Hemen geri uyur.
Saat 8′de kalkar ve günümüz başlar 🥰