Kizlar doktorlar en az 2 yil gecmesi lazim diyor ve melasef kizim 6.5 aylik hamile kaldim üstelik korundugum halde dogum da 1 yil 2 ay olacak sanırım var mi 2 yil dolmadan dogum yapan tehlikeli mi gercekten korkuyorum hanimlar ya var mi boyle olup dogum yapan