Hurremsultan7 Bugun basladım ama aksamına burnu akmaya başladı üşütecek diye korkuyorum sizde yaza mı bırakaym devammı edeyim 30 aylık suan.
Annesirintugceuzun Hurremsultan7 Ben de geçen kış başlamıştım. Hasta olma eğilimi gösteriyorsa yaza bırakın bence. 🤷🏻♀️
Waffle Hurremsultan7 soğuksa hiç girişme derim. Karnı ağrır ishal olur Allah korusun bir kaç ay daha bekle bence. O zamana kadar lağzımlık al tuvalet iletişimini yapmaya çalış
Deletedmom_27 Hurremsultan7 kaç aylık ben eylül ayında verdim o zaman, bile üşüttü şuan, aşırı soğuk çok nadir kaçırsa altına hemen öksürğyorlae bence 2 3 ay, daha erteleyin çok sık kaçırıyorlar bronşit olur ev ne kadar sıcak olsa da üşütür
SedaMeyra Adana sicaginda verdim ben ilk bir kqc gun her türlü zor geçiyor. Cocugunuzda bir kac gjne halletme durumu varsa devam edin.