Janss Ayse92 AR mamalar koyu kovamlı olduğu için kabızlık ister istemez oluyor . 2 mamada 1 çağ kaşığı has zeytinyağı ile rahatlatabilirsiniz . Ben Aptamil AR kullandım,çok sorun yaşamadım .
AyseBilge Ayse92 reflü yatağı kullanman✋🏻 Bizde var istersen yollayabilirim cüzi bir ücret karşılığı canım
Janss Ayse92 Mantık olarak hepsi aynı , koyu kıvamla mideyi bastırma olayı . Yine de deneyin . 😌 Belki değiştirmeniz işe yarar 🤷🏼♀️
Wyz Prensesimdoga evolvia ben kizimda kullandim hic gaz kusma problemi yasamadik kabizda yapmadi doyurucu bi mama kucukken gece bir kere uyanirdi sadece simdi tum gece uyuyo hemde guzel kilo aldiriyo tabi iceriginde zararli bi madde var diyenler var bu mama icin ama hepsinde illaki bi sey oluyo zaten ben arastirmistim
muge_tosun Bende aptamil ar kullanıyorum bi süre alışana kdr 2 şişe bi bi çay kaşığı sürekli mamanın içine koy öyle içir ben bu şekilde alıştırdım şimdi çok normal çok güzel bir şekilde yapıyor kakasını paşam🙏😉