SahMer Malum pedler çok pahalandı 🙄 adet kabı kullanmak istiyorum. Kullanalar deneyimlerini paylaşabilir mi? Sağlık açısından zararı var mıdır? Konforlu mu?
dontsleppyunhappy SahMer ay bende merak ediyorum. Ama ben tampon bile kullanamadim, onu hiç sanmıyorum.
Birbebek34 Emir123ali Ayseege6156 Adet kabı Adet dönemlerinde vajinaya yerleştiriliyor o kaba kan biriktikce klozete döküyorsunuz. Kendi kılıfı var kaynattıktan sonra geri kılıfına sakliyorsunuz bend internette görmüştüm. Egurbuz20
EsZe SahMer ben değil de bir arkadaşım kullanıyor, çok rahat çok memnunum diyordu. Ama benlik bir şey olmadıgı için denemedim hiç
Kustuyu95 SahMer fiyat acisindan cok makûl degil diye biliyorum biraz fazla diye duymustum ama yimasi etmesi acisindan ne kadar hijyenik bilemiyorum ama doga acisindan guzel cevre kirliligini azaltmak amacli iyi bisey
SahMer Kustuyu95 aMa bir kere veriyosun parasını 10 sene kullan. Pede her ay bir sürü para veriyoruz. Kokusuydu enfeksiyonuydu + çevre kirliliği pedin olumlu hiçbir tarafı yok
merhabacanim Birbebek34 o değilde profil resmini çok aradınmı kız her defasında ekranı temizlemeye çalışıyorum 😅
Ayseege6156 Birbebek34 ay çok iğrenç bence 😬😬 neyse kullanan kullansın saygım var ama ben kullanamam şahsen 😂
cankuzularim SahMer o ne ya tobe kusma kabı gibi bisey mi kanamayin geldiğini hissedince kaba mi bosaltiyon🤣🤣🤣🤣beynin error verdi
TiniminiKayra SahMer kullanmadim ama duymuştum baya memnun olanlar var ama hic benlik degil ya icinde onunla nasil rahat etceksin bide bosaltmasi var kaynatcaksin fln cok iş bnce
SahMer TiniminiKayra pedin işi de çok. Bunu bir kere taktın mı 8 saat durabiliyor. Denize havuza da girebiliyosun ohh
Birbebek34 Emir123ali ona özel olacak biseyde kaynatman gerkeiyor yani bi cezve felan alırsın 20 dakika kaynatılmasi gerekiyor diyordu🙈