Evliyim 6 gündür adet olmadım gebelik testi yaptım bugün negatif bir kaç gün önce vajinamın girişinde ve içinde bir beze gibi bişey fark ettim tam ne olup olmadığını da bilmiyorum devlette kadın doğuma randevu bulamıyorum özele gücüm yok hoş annemdede kadın hastalılları öyküsü vardı yumurtalıkları ve rahimi alındı ameliyatla aklıma gelen şey olabilirmi ?