elcn4139 ben de bugün götürdüm canım doktora. Eğer poposunda çatlak oluşmuşsa bebek kakası gelince yapmak istemezmiş ertelermiş o nedenle de kabız olmaya devam edermiş. Beslenmesine ben de dikkat ettiğim halde böyle oldu su ver dedi onu da veriyorum. Muayene etti gerçekten de çatlak varmış. Krem ve probiyotik takviyesi verdi bebeğim daha rahat. Korkudan gaz bile çıkarırken ağlıyordu ama ben farkedememişim. Sana da fikir olsun canım. Geçmiş olsun bebişe💕