Deletedmom115 Bende ayagimda sallayarak uyutuyorum ama sadece gece uykusuna geçirmek için, uyuduktan sonra gece uyandığın da emziriyorum beşiğine koyuyorum tekrar dalıyor ekstra bi sallama yok , emzirmeyi kesersem sallamak zorunda kalırım her uyanmasında sakinleştirmek için bu sefer de gece her uyanmasında sallanma ihtiyacı duyar diye vazgeçiyorum