papatyaannee İyi geceler herkese kızım 4 aylık uykuya geçerken ayaklarını havaya kaldırıyor sonra pat diye bırakıp yatağına vuruyor ve o yüzden üstündeki her şeyi açıyor sürekli ayakları havada bunu yaşayan var mı ?
Tinymom papatyaannee benim kızımda aynıydı gazı vardı şimdi yüzüstü yatmaya alıştırdım hem ne daha rahat çıkarıyor gazını hemde üstünü açmıyor 6 ay 24 günlük
Sorunsuz papatyaannee 10 aylık olacağız neredeyse bizimki hala öyle o yüzden uyku tulumu aldım. Üstünü örtmek için iyice dalmasini bekleyip çok çok yavaş ortsem de üstünü yine de açıp uyaniyordu. Şimdi çok soğuk olunca yarım ortuyorum yine aynı 😅
Tinymom papatyaannee benim bebeğimdd yatmıyordu hatta uyurken yüzüstü koysam da uykulu halle kafasını kaldırıyordu ağlıyordu sonra göğsümde uyumak istiyordu dil şekilde bende gögsümde uyutup yavaşça yatağa koyuyorsun yüzüstü ama benim bebeğim yanımda yatıyor
Sorunsuz papatyaannee tavsiye ederim çünkü en azından gece üstünü açsa bile üşüdü mu dersi olmuyor vicdanım sizlamiyor 😀
Tinymom papatyaannee evet o zor oluyor hemen uyanıyorlar yada biraz kucağınızda yüzüstü tutup poposuna pat pat yapın yerine koyun belki alışır. Ben artık çıldırtacakrm yanımda yatmasına rağmen ayaklarını kaldırdığı gibi örtüyü açıyordu üstünden
papatyaannee Tinymom aynı sürekli gece üstünü örtmekten ben uyuyamıyorum ya uyku tulumu alıcam yada yatırmaya alıştırıcam bakalım nasıl olucak