Minik_kusummm Belma0609 diyarbakirin neresindesiniz acaba bizde hazro ilcesine tayin olduk daha geleli doktora götürmedm rutin kontole bende burda bekleyim goturecem
Leyla21 Belma0609 daha önce de tavsiye etmiştim çok çok memnunuz doktorumuzdan hastane çok kötü olduğu halde doktorumuz için gidiyorum sultan hastanesi doktor ali aybar inst adresi draliaybar tavsiye ederim çok ilgili çocuklarla arası baya iyi